FAQ

Pytania&Odpowiedzi

01

Jakość i próbki

Przy każdym z produktów widnieje informacja jaki posiada on certyfikat. Certyfikat można pobrać z oddzielnej strony lub poprosić o niego swojego opiekuna handlowego.

Tak, oczywiście.

"Nasza siedziba znajduje się w Sowlanach koło Białegostoku. Specjalizujemy się jednak głównie w sprzedaży internetowej, dlatego nie ma możliwości odwiedzenia naszej siedziby.
Istnieje możliwość zamówienia próbek tkanin oraz wydruków próbnych. Wszelkie ustalenia dokonywane są korespondencyjnie, a na życzenie klienta wysyłamy wszystkie próbki.

Współpraca z naszymi klientami przebiega tak samo niezależnie od kraju klienta. "

Tak.
Aby otrzymać próbnik drukarski, prosimy złożyć zamówienie tutaj: https://apoz.pl/pl/content/10-probniki

W celu otrzymania konkretnych materiałów, prosimy o kontakt z jednym z naszych handlowców z zakładki Kontakt. "

Tak, wystarczy pobrać interesujące zdjęcia z naszej strony.

1m - wzór klienta do celów próbnych (raz na wzór)
5m - nasz wzór / drugi wydruk wzoru klienta (materiały naturalne)
10m - nasz wzór / drugi wydruk wzoru klienta (materiały poliestrowe)

W naszej hurtowni codziennie składane są duże ilości zamówień, które realizowane są w kolejności składania. Może zdarzyć się, że kilku klientów w tym samym czasie zakupi ten sam rodzaj, kolor, wzór materiału. Aktualnie posiadamy system WMS (Warehouse Managment System), który na bieżąco zlicza ilości wyprzedanych materiałów. Staramy się na bieżąco aktualizować materiały dostępne na stronie.

Istnieje możliwość zmiany zamówienia, jednak to zależy od etapu realizacji zamówienia. Aby dowiedzieć się czy to możliwe i rozszerzyć zamówienie prosimy o jak najszybszy kontakt ze swoim opiekunem handlowym. Jeżeli jeszcze nie rozpoczęliśmy procesu produkcji zmienimy Państwa zamówienie.

Zmiana zamówienia możliwa jest tylko do momentu, gdy nie rozpoczęliśmy jeszcze etapu produkcji. Aby dowiedzieć się, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i czy istnieje możliwość zmiany zamówienia, skontaktuj się jak najszybciej z przedstawicielem handlowym (https://apoz.pl/pl/kontakt)
02

Zamówienia

03

Wydruki

Pliki muszą być w formacie .pdf lub .tiff i powinny mieć rozdzielczość 300 dpi. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z przedstawicielem handlowym.

Pliki do 400 MB można załadować za pośrednictwem platformy B2B podczas składania zamówienia.
Jednak większe pliki można przesyłać za pośrednictwem strony internetowej WeTransfer.com.
Proszę pamiętać, aby podczas przesyłania plików za pośrednictwem strony internetowej WeTransfer podać numer zamówienia.

Nasi graficy mogą wykonać drobne poprawki graficzne przesłanych wzorów oraz pomóc dostosować pliki do wymogów drukarni, jednak nie zajmują się składaniem wzorów od podstaw. Koszt pracy grafika to 150 zł netto za godzinę roboczą.

Aktualny czas realizacji zamówień jest podany na stronie przy każdym produkcie i jest aktualizowany na bieżąco. Dokładamy wszelkich starań, żeby realizować zamówienia tak szybko, jak to tylko możliwe ale prosimy pamiętać, że każdy materiał jest produkowany na indywidualne zamówienie. Jest wiele czynników, które mogą zakłócić lub wydłużyć proces technologiczny (np. awaria). W szczególnych przypadkach, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu. O ewentualnych problemach informujemy tak szybko jak to tylko możliwe.

Oczywiście rozumiemy potrzebę sprawdzenia swojej koncepcji i zobaczenia druku przed złożeniem większego zamówienia. Można to zrobić zamawiając 1 mb materiału podczas składania zamówienia "Zamów swój wzór".

Niestety nie. Chcąc zachować najwyższe standardy jakości oferujemy jedynie swoje materiały, które przechodzą szereg skomplikowanych procesów technologicznych zanim trafią do druku. Wciąż poszerzamy ofertę materiałów do druku.

Jeżeli przy składaniu zamówienia wybierzecie Państwo opcję bretkowania, każdy wzór będzie nawinięty na osobnej bretce. Przy wyborze belki wszystkie zamówione wzory zostają nawinięte na jedną belkę.

Zamówienie 5 metrów jednego wzoru wysyłane jest w jednym kawałku. W wyjątkowych sytuacjach zamówiony druk może być podzielony na maksymalnie 2 części. Przyczyną jest np. koniec rolki danego materiału i konieczność kończenia druku na nowej belce.

Niestety nie.

Materiał drukowany jest zawsze wedle zamówienia klienta łącznie z dodatkowym zapasem. Podczas produkcji korzystamy z profesjonalnych napinaczy włoskiej firmy Bianko, dlatego materiały elastyczne mogą mieć różny metraż zależnie od stopnia naprężenia podczas liczenia.

Tak, dla klientów podejmujących stałą współpracę przewidziane są rabaty. Aby uzyskać szczegółowe informacje o zniżkach należy skontaktować się telefonicznie lub poprzez e-mail z działem handlowym.
04

Zniżki, rabaty &promocje

05

Płatność i wysyłka

Przelew bankowy i PayPal. Płatności kartą będą wkrótce dostępne na stronie.

Niestety nie.

Tak.

Jest możliwość zapłaty za pobraniem. Wysyłamy za pobraniem wyłącznie na polski adres.

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłane przesyłki były starannie i bezpiecznie zapakowane. Jeżeli jednak zdarzy się, że przesyłka dotrze do Państwa uszkodzona, należy otworzyć ją w obecności dostawcy i złożyć na jego ręce reklamację zgodnie z procedurą firmy DPD.

Reklamację należy złożyć niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia. Formularz reklamacyjny możesz otrzymać od jednego z naszych opiekunów handlowych. Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Klient ma wyłączne, nieprzenoszalne prawo do naprawy, wymiany lub zwrotu środków. Decyzja o naprawie, wymianie lub zwrocie środków należy wyłącznie do Sprzedawcy.

Po zgłoszeniu i ustaleniu przebiegu reklamacji materiały nie pocięte należy odesłać na adres:

APOZ + imię i nazwisko opiekuna handlowego,
ul. Przemysłowa 5, hala e1,
15-528 Sowlany.

Każdy materiał produkujemy na indywidualne zamówienie i z tego względu, nie jest możliwy zwrot jeżeli towar jest pełnowartościowy.

Jeśli zakupiony towar nie spełnił Państwa oczekiwań, przysługuje Państwu prawo do zwrotu nieużywanego towaru w ciągu 14 dni od dokonania zakupu. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, kompletnym, w oryginalnym opakowaniu oraz nie posiadać śladów użytkowania. Dotyczy to materiałów importowanych - niedrukowanych.
06

Zwroty / reklamacje / wymiana towaru

07

Pakowanie i wysyłka

Koszt transportu zamówionych belek lub bretek wyceniamy indywidualnie dla każdego Klienta. Ustalamy go przy wystawieniu faktury proforma na podstawie zamowionej ilości materiałów oraz wybranego sposobu pakowania.